Dieet plan tips nodig? Klik hier voor gratis tips!

By | 20 november 2015

Verborgen vetten in een dieet.

Dierlijk vet is de belangrijkste bron van vet in uw voeding en in uw dieet. Tracht uw gebruik van rood vlees te brengen tot een maximum van 140 gram per portie, niet vaker dan twee keer per week. Eigenlijk is het beter hooguit een of twee keer per week rood vlees te eten bij de warme maaltijd. Kies voor andere dagen voor kip of vis. Het vet in zuivel is een ander gebaar. Schakel zoveel mogelijk over op magere melk en magere kaasproducten en tracht het gebruik ervan te verminderen tot maximaal 2 bekers melk per dag, of een gelijkwaardige hoeveel van een ander product. Oliën, margarine, boter en andere pure veten, zoals die in de meeste salade dressings, treft u niet aan in dit dieet programma. U zult kennis maken met zoveel gezonde alternatieven dat u er snel geen behoefte meer aan zult hebben. Hoewel groenten een van de pijlers van dit dieetprogramma zijn, is het beter bepaalde soorten te vermijden. Met name avocado’s en olijven zijn erg rijk aan vet. De bedoeling van dit dieet programma is om zo weinig mogelijk vet te eten, dierlijk, of plantaardig. Onthoudt dat alle vetten slecht voor de lijn zijn.Dieet plan tips

”Goede” vetten tegen over ”slechte” vetten in een dieet.

Eerst een snel biologielesje. Het vet in uw voeding wordt verteerd en door het bloed naar iedere cel in uw lichaam getransporteerd. Jammer genoeg lost vet niet op in bloed.

Bepaalde soorten vetten worden door het bloed getransporteerd in de vorm van triglyceriden in een dieet.

Dieetplan tips

De rest wordt vervoerd via een van de  drie verschillende soorten vetdragende moleculen die lipoproteïnen worden genoemd vetten in de vorm van bloedcholesterol. Lipoproteïnen bestaan uit vet(lipide), gehuld in eiwit en andere vetten.

Op deze website vindt je tips, tricks, adviezen en een dieet plan van Slanker leven plan die je direct kunt gebruiken. Klik Hier!>>

 

 

Please follow and like us: